קבוצת הריצה של Happy Feet

בשנים האחרונות הרבה אנשים מוצאים עצמם עובדים כמות שעות מרובה בישיבה מול מסך המחשב , המון שעות שאינן מטיבות עם הגוף שלהם, בשביל לאזן את המצב אנחנו מחפשים אלטרנטיבות שיובילו אותנו לצאת ולהתאמן בשעות הפנאי. הרבה אנשים מתחילים לרוץ מכיוון שזהו הספורט העממי ונגיש ביותר, ובסך הכל מה אנחנו צריכים לעשות בשביל להתחיל לרוץ? לנעול נעליים נוחות, להוציא את בגדי הספורט האהובים עלינו ולצאת לפארק הוד השרון או להתחיל לרוץ מהבית לכיוון הירקון, או לכל מקום אחר ולהתחיל לרוץ. זהו הספורט הנגיש ביותר,                                            

ואפשר לעשות אותו בכל שעה במהלך היום. הרבה אנשים חושבים שהם יודעים לרוץ למרחקים ארוכים יחסית, הם מתאמנים במרץ מספר חודשים, עד שהם מחליטים להרשם למרוץ הראשון, הם מגיעים אל קו הזינוק עם הרבה ק"מ של אימונים ואז אחרי כמה דקות הם מתחילים לאבד את הקצב, הרגליים נהיות כבדות יותר, הרצים האחרים שבמרוץ מתחילים לחלוף על פניהם, וכך הם רצים עד לקו הסיום.  תוך ידיעה כי הם היו יכולים לסיים בצורה טובה הרבה יותר ועם הרבה סימני שאלה, על מהלך הריצה, מה השתבש, מה ניתן היה לעשות בצורה שונה, האם אימונים אחרים היו עוזרים להם להשתפר ועוד.. הרי את המרחק המדובר הם רצו הרבה פעמים לבד, או עם חברים והם היו בטוחים שהם יכולים לרוץ טוב יותר איך קרה שכך הגוף בגד.. דווקא ביום שחיכינו לו כ"כ הרבה זמן..

קביעת מטרות ויעדים בקבוצת הריצה 

עם הזמן אנשים מבינים שבכדי לעלות בסולם המרחקים צריכים עוד דברים מעבר לאהבה לריצה, קשה להתקדם ללא קביעת מטרות ותוכנית אימונים מסודרת שנערכה ע"י מאמן מקצועי וקבוצת ריצה מאורגנת שדרכה ניתן להתכונן למרוצים, ובעזרת אותם דברים ניתן לקבוע יעדים ומטרות, לפגוש חברים חדשים שמכוונים לאותם מקומות, ולהשתפר בכלל המובנים, בסולם המרחקים, בזמנים, ברמת הכושר הגופני ועוד.. 

בשביל להשתפר בעולם הריצה הצעד הבא שתצטרכו לעשות הוא למצוא קבוצת ריצה שתתאים למטרותיכם, שתיקח אתכם קדימה ותאפשר לכם לרוץ עם מסגרת חברתית מחבקת ותומכת.

בדיוק בשביל זה הקמנו את HAPPY FEET קבוצת הריצה למתחילים ולכאלו שאוהבים לרוץ

 הרבה אנשים כבר גילו את היתרונות בריצה עם הרבה חברים סביבם, באווירה תומכת ומכוונת למטרות, גם לכם כדאי להצטרף לקבוצות ריצה במקומות שונים.

אתם מוזמנים להגיע לאימון נסיון והתרשמות באחד מקבוצות הריצה שלנו

HAPPY FEET קבוצת ריצה בפתח תקווה

HAPPY FEET קבוצת ריצה בהוד השרון

 

השאירו פרטים
והצטרפו אלינו לאימון התנסות עוד השבוע