קבוצת ריצה בהוד השרון

בשנים האחרונות הרבה אנשים מוצאים עצמם עובדים כמות שעות מרובה בישיבה מול מסך המחשב , המון שעות שאינן מטיבות עם הגוף שלהם, בשביל לאזן את המצב אנחנו מחפשים אלטרנטיבות שיובילו אותנו לצאת ולהתאמן בשעות הפנאי. הרבה אנשים מתחילים לרוץ מכיוון שזהו הספורט העממי ונגיש ביותר, ובסך הכל מה אנחנו צריכים לעשות בשביל להתחיל לרוץ? לנעול נעליים נוחות, להוציא את בגדי הספורט האהובים עלינו ולצאת לפארק הוד השרון או להתחיל לרוץ מהבית לכיוון הירקון, או לכל מקום אחר ולהתחיל לרוץ. זהו הספורט הנגיש ביותר, ואפשר לעשות אותו בכל שעה במהלך היום.

הרבה אנשים חושבים שהם יודעים לרוץ למרחקים ארוכים יחסית, הם מתאמנים במרץ מספר חודשים, עד שהם מחליטים להרשם למרוץ הראשון, הם מגיעים אל קו הזינוק עם הרבה ק"מ של אימונים ואז אחרי כמה דקות הם מתחילים לאבד את הקצב, הרגליים נהיות כבדות יותר, הרצים האחרים שבמרוץ מתחילים לחלוף על פניהם, וכך הם רצים עד לקו הסיום, תוך ידיעה כי הם היו יכולים לסיים בצורה טובה הרבה יותר ועם הרבה סימני שאלה, על מהלך הריצה, מה השתבש, מה ניתן היה לעשות בצורה שונה, 

האם אימונים אחרים היו עוזרים להם להשתפר ועוד.. הרי את המרחק המדובר הם רצו הרבה פעמים לבד, או עם חברים והם היו בטוחים שהם יכולים לרוץ טוב יותר                     

איך קרה שכך הגוף בגד.. דווקא ביום שחיכינו לו כ"כ הרבה זמן..

קביעת מטרות ויעדים בקבוצת הריצה 

עם הזמן אנשים מבינים שבכדי לעלות בסולם המרחקים צריכים עוד דברים מעבר לאהבה לריצה, קשה להתקדם ללא קביעת מטרות ותוכנית אימונים מסודרת שנערכה ע"י מאמן מקצועי וקבוצת ריצה מאורגנת שדרכה ניתן להתכונן למרוצים, ובעזרת אותם דברים ניתן לקבוע יעדים ומטרות, לפגוש חברים חדשים שמכוונים לאותם מקומות, ולהשתפר בכלל המובנים, בסולם המרחקים, בזמנים, ברמת הכושר הגופני ועוד.. 

בשביל להשתפר בעולם הריצה הצעד הבא שתצטרכו לעשות הוא למצוא קבוצת ריצה שתתאים למטרותיכם, שתיקח אתכם קדימה ותאפשר לכם לרוץ עם מסגרת חברתית מחבקת ותומכת.

בדיוק בשביל זה הקמנו את HAPPY FEET קבוצת הריצה בפארק הוד השרון.

 

 הרבה אנשים כבר גילו את היתרונות בריצה עם הרבה חברים סביבם, באווירה תומכת ומכוונת למטרות, גם לכם כדאי להצטרף לקבוצות ריצה במקומות שונים.

HAPPY FEET  קבוצת ריצה בהוד השרון

שמתאמנת בפארק האגם בהוד השרון ומעת לעת אנו מתאמנים גם במקומות אחרים בעיר. 

באימונים, אנו מבצעים תרגילי חיזוק שונים לשרירי הליבה, אימוני מדרגות, עליות, אינטרוולים, ריצה בקצב מתחלף, משחקי ריצה ועוד.  כל מתאמן מקבל מהמאמנים בקבוצה תכנית אישית שתלווה אותו במשך החודשים הקרובים ותביא אותו כל הדרך אל ההצלחה.

 אנו מבטיחים כי כל אימון יהיה שונה מקודמו ועם התמדה ונחישות תרגישו את השיפור בכושר הגופני שלכם כבר

6 הדברים החשובים שיקרו במהלך האימונים

בניית מסת שריר

במהלך כל אימון ואימון, אנו מבצעים סדרת אימוני כוח שעוזרים לפתח ולתחזק את שרירי הליבה.

ריצה נכונה

במהלך האימונים אנו עוברים על מספר שיטות שדרכם תוכלו ללמוד טוב יותר לרוץ

שיפור יכולת החשיבה

ריצות ארוכות ופעילות גופנית ממושכת יכולות לעזור לשמירה על יכולות התפקוד הקוגנטיבי, על שמירת חשיבה חדה, ואף הורדת סימפטומים של דמנציה

שיפור צריכת החמצן

אימוני ריצות בעצימות גבוהה משפרים את צריכת החמצן המירבית של הלב, ובכך מסייעים לחיזוק שריר הלב ולשיפור ניתוב החמצן

רצים עם חברים

קבוצת הריצה היא מקום טוב להכיר חברים חדשים, לצבור חוויות ולהנות מדברים שטרם התנסתם בהם.

שיפור סיבולת לב ריאה

אימוני ריצה עוזרים לשפר את סיבולת לב הריאה

אז למי אתם מחכים? תנעלו נעליים ותתחילו לרוץ איתנו !

השאירו פרטים
והצטרפו אלינו לאימון התנסות עוד השבוע