קבוצת ריצה בפתח תקווה

בשנים האחרונות הרבה אנשים מוצאים עצמם עובדים כמות שעות מרובה בישיבה מול מסך המחשב. הרבה מאוד שעות שאינן מטיבות עם הגוף שלנו. בשביל לאזן את זה, אנחנו מחפשים אלטרנטיבות שיובילו אותנו לצאת ולהתאמן בשעות הפנאי. הרבה אנשים מתחילים לרוץ מכיוון שזהו ספורט עממי ונגיש. סך הכל, מה אנחנו צריכים בשביל לרוץ? לנעול נעליים נוחות, להוציא את בגדי הספורט האהובים עלינו ולצאת לריצה. זה אפשרי כמובן בפארק, ברחוב או בכל מקום אחר, בו ניתן לרוץ ברציפות. לשם כך בדיוק הקמנו את Happy Feet קבוצת ריצה בפתח תקווה. ריצה למרחקים זה הספורט הנגיש ביותר ואפשרי להתאמן בו בכל שעה במהלך היום. הרבה אנשים חושבים שהם יכולים לרוץ למרחקים ארוכים יחסית בכוחות עצמם. הם מתחילים להתאמן במרץ מספר חודשים, עד שהם מחליטים להירשם למרוץ הראשון. הם מגיעים למרוץ אחרי הרבה אימונים ואז לאחר כמה דקות הם מתחילים לאבד את הקצב. הרגליים נהיות כבדות יותר, הרצים האחרים במרוץ חולפים על פניהם, וכך הם רצים עד לקו הסיום. תוך ידיעה כי הם היו יכולים לסיים בצורה טובה הרבה יותר, אך עם הרבה סימני שאלה, על מהלך הריצה. אילו דברים השתבשו, מה ניתן היה לעשות בצורה שונה, האם אימונים אחרים היו עוזרים להם להשתפר ועוד.

הרי את המרחק המדובר הם רצו הרבה פעמים בכוחות עצמם, או עם חברים, והם היו בטוחים שהם יכולים לרוץ טוב יותר. אז איך קרה להם שכך הגוף בגד בהם.. דווקא ביום שחיכינו לו כ"כ הרבה זמן, במרוץ שאליו הם כיוונו תקופה ארוכה..

 

קביעת מטרות ויעדים בקבוצת ריצה בפתח תקווה

עם הזמן אנשים מבינים שבכדי לעלות בסולם המרחקים צריכים עוד דברים מעבר לאהבה לריצה. קשה מאוד להתקדם ללא קביעת מטרות ותוכנית אימונים מסודרת שנערכה ע"י מאמן מקצועי וקבוצת ריצה מאורגנת. בדרך זו ניתן להתכונן למרוצים, ולקבוע יעדים ומטרות, לפגוש חברים חדשים שמכוונים לאותם מקומות ולהשתפר בכלל המובנים. בסולם המרחקים, בזמנים, ברמת הכושר הגופני אחוז מסת השריר ועוד.. 

בשביל להשתפר בעולם הריצה הצעד הבא שתצטרכו לעשות הוא למצוא קבוצת ריצה שקרובה לביתכם או למקום עבודתכם ושתתאים למטרותיכם, שתיקח אתכם קדימה ותאפשר לכם לרוץ עם מסגרת חברתית מחבקת ותומכת. בדיוק בשביל זה הקמנו את HAPPY FEET קבוצת ריצה בפתח תקווה.

הרבה מתאמנים גילו את היתרונות בריצה עם עוד חברים סביבם והצטרפו אלינו לחוויות חדשות, לאתגרים באימונים ולהכרת מסלולים חדשים. 

קבוצת ריצה בפתח תקווה למתחילים ומתקדמים

איפה? Happy feet קבוצת ריצה בפתח תקווה מתאמנת באזור הפארק הגדול ליד קניון אבנת, שכונות רמת ורבר, נווה גן ואם המושבות.

האימונים שלנו יוצאים מאזור הפארק הגדול, המרכז המסחרי באם המושבות ואצטדיון המושבה.

באיזה שעות? האימונים שלנו מתקיימים בימים א', ב' ו ד' בשעות 20:30-21:40

מה אנחנו עושים באימונים? רצים כמובן, ובנוסף גם מבצעים תרגילי חיזוקים שונים לשרירי הליבה, אימוני מדרגות, עליות, אינטרוולים, ריצה בקצב מתחלף, אימונים בים, משחקי ריצה ועוד. כל מתאמן יקבל מהמאמנים בקבוצה תוכנית אישית שתלווה אותו במשך החודשים הקרובים ותביא אותו כל הדרך אל ההצלחה.

 אנו מבטיחים לכם, כי כל אימון יהיה שונה מקודמו ותרגישו את השיפור בכושר הגופני שלכם כבר לאחר כמה אימונים

6 הדברים החשובים שיקרו לכם כשתתאמנו בקבוצת הריצה שלנו

בניית מסת שריר

במהלך כל אימון ואימון, אנו מבצעים סדרת אימוני כוח שעוזרים לפתח ולתחזק את שרירי הליבה.

ריצה נכונה

במהלך האימונים אנו עוברים על מספר שיטות שדרכם תוכלו ללמוד טוב יותר לרוץ.

שיפור יכולת החשיבה

ריצות ארוכות ופעילות גופנית ממושכת יכולות לעזור לשמירה על יכולות התפקוד הקוגנטיבי, על שמירת חשיבה חדה, ואף הורדת סימפטומים של דמנציה.

שיפור צריכת החמצן

אימוני ריצות בעצימות גבוהה משפרים את צריכת החמצן המירבית של הלב, ובכך מסייעים לחיזוק שריר הלב ולשיפור ניתוב החמצן.

רצים עם חברים

קבוצת הריצה היא מקום טוב להכיר חברים חדשים, לצבור חוויות ולהנות מדברים שטרם התנסתם בהם.

שיפור סיבולת לב ריאה

אימוני ריצה עוזרים לשפר את סיבולת לב הריאה בצורה מהירה ואיכותית.

קבוצת ריצה בפתח תקווה

אז למי אתם מחכים? תנעלו נעליים ותתחילו לרוץ איתנו !

השאירו פרטים
והצטרפו אלינו לאימון התנסות עוד השבוע